Blogowanie to sposób na życie, pomysł na siebie, albo początek większego projektu. Ta nowa forma zdobywania popularności i pozycji w sieci przekłada się na życie w realu.
Natasza Cimochowska ma 28 lat i jest po studiach pedagogicznych. Ale z wykonywanym zawodem nie ma to nic wspólnego. Prowadzi bloga kulinarno-modowego i własną działalność gospodarczą. Dzielenie się pasją w sieci nie przekłada się na zarobek, ale to właśnie od tego zaczęła się przygoda z własnym biznesem.
Dwudziestoletnia Joanna Szewczak najpierw pasjonowała się fotografią. W międzyczasie pojawiło się zainteresowanie modą. Z połączenia obu powstał blog.
Blog to internetowy dziennik otwarty dla wszystkich. Te najchętniej czytane prowadzą celebryci. Ale zdobywanie wirtualnej popularności może zmienić się z dnia na dzień i przynieść konkretne korzyści, nie zawsze chodzi o pieniądze.
Blogowanie dla obu dziewczyn nie przełożyło się jeszcze na konkretne korzyści fiansowe. Natasza skupiła się bardziej na firmie. Joanna ciągle winduje swoją pozycję. W ostatnim czasie organizowała pokaz mody szczecińskiej marki w Warszawie. Ma coraz więcej czytelników. Powoli pasja staje się pracą.
Setki milionów blogów w sieci proponują zróżnicowaną tematykę. Firmy szukają coraz nowszych obszarów, w których mogą promować swoje produkty. Prywatne strony stały się do tego idealne. Dlatego wielu blogerów pisze o realnych zyskach z prowadzenia swoich dzienników, siegających nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie.
https://www.youtube.com/watch?v=qQ-pLJ0Jz1Q
Napisz komentarz
Komentarze