Komunikat Gminy Police:
Drodzy Mieszkańcy Gminy Police,
23 października rozpoczynamy VIII edycję Polickiego Budżetu Obywatelskiego na 2024 rok.
Poniżej przedstawiamy ważne terminy i harmonogram prac nad PBO:
- od 23 października 2023 do 20 listopada 2023 – zgłaszanie projektów,
- od 21 listopada 2023 do 15 grudnia 2023 - weryfikacja projektów,
- do 15 grudnia 2023 – ogłoszenie listy pozytywnie zweryfikowanych projektów,
- od 8 stycznia 2024 do 22 stycznia 2024 - głosowanie na projekty,
- do 31 stycznia 2024 – ogłoszenie listy zadań rekomendowanych do realizacji.
Już od poniedziałku można składać projekty.
Zarejestrujcie się na stronie https://police.budzet-obywatelski.org/ i złóżcie wniosek.
W tej edycji na realizację Polickiego Budżetu Obywatelskiego przeznaczona jest kwota 1 200 000 zł,
z podziałem na projekty miejskie: 800 000 zł i projekty sołeckie: 400 000 zł.
Czekamy na Wasze pomysły.
Napisz komentarz
Komentarze